niedziela, 9 lutego 2014

22 - Ashley Tisdale

Witajcie. Tutaj Paulina! :) Mam dla was nowe dodatki! Tym razem z naszą kochaną Ash. Miałam wenę ;) Niestety nie mam ferii, ponieważ dopiero zaczną się za tydzień. Ale znalazłam trochę czasu, żeby zrobić dodatki. Mam tak jak zawsze nadzieję, że dodatki się spodobają :P
A więc do dzieła. :3

Blendy 600x600:




Avatary 315x420 :




Avatary na profil na glitery 200x200 :





 



Tekstury + Napisy PNG ( nie wykonane przeze mnie!)





BIERZESZ=PISZESZ!!!!
PISZCIE Z KIM NASTĘPNA NOTKA!!
A więc jak podobają się dodatki?
Piszcie nawet jeżeli macie krytykować, ponieważ przyjmę krytykę i jak robię coś źle to chcę o tym
wiedzieć, żeby się poprawić;)

xoxo
chantell.

4 komentarze:

  1. ŚWIETNY BLOG ZAPRASZAM DO MNIE ' OBSERWUJEMY ?
    http://butterflyismy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna grafika, dodatki są dopracowane i estetyczne. Najbardziej podoba mi się 2 blend a z avatarów 3 ;)

    Zapraszam na graphics-for-you.blogspot.com ---> najnowsza notka z Martiną Stoessel

    OdpowiedzUsuń
  3. jej są śliczne jak zawsze :D
    masz talent ;**

    biorę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, fajny blog. Bardzo mi się podoba styl w jakim robisz blendy, kocham. Brylantowax33

    OdpowiedzUsuń