niedziela, 2 lutego 2014

19- Cara Delevingne

Cześć! Dzisiaj  piszę do was xwarriorx :) Na tą notke przygotowałam dodatki z Carą, jak widzicie w tytule. Dodatki robiłam bardzo krótko, ale staralam się. Zastanawiam się czy mam dalej być współautorką tego bloga, według mnie dziewczyny robią lepsze dodatki i wstyd mi że moje są przeciętne. A wy co o nich myślicie? Zostać czy nie? Teraz dodatki!
BLENDY: (600x600)



AVATARY: (250x400)


NAGŁÓWEK: (800x400)

ANIMACJE: (nie są mojego autorstwa)


NAPISY PNG: (nie są mojego autorstwa)
dzisiaj niebieskie :)


I to wszystko co przygotowałam :)
Dodatków nie jest wiele, ale bardzo się starałam, próbowałam nowych metod itd. więc mam nadzieje że chociaż trochę wam się podoba.
Z kim chciecie kolejny post? I pamiętajcie:
BIERZESZ=PISZESZ!

11 komentarzy:

  1. pierwsze dwa blendy są cudowne, tak samo jak nagłówek.
    nie odchodź.

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju KOCHAM CARE <33 jest moja idolka i jest poprostu idealna <33

    blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybyś robiła złe dodatki nikt by Cię nie przyjął na bloga. Jesteś świetna a notka jest po prostu genialna! ♥ Najbardziej podobają mi się blendy 2 i 3 więcej takich poproszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. baardzo fajnego masz bloga:))
    moze mogłabym zaproponować obserwacje ? co ty na to>? czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna grafika ^^
    Obserwujemy? :) Daj znać! ^^
    sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Carę :)
    http://life-by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń