niedziela, 26 stycznia 2014

14 - Dziewczyny z PLL

Witajcie! ;-) Mam dla was dzisiaj dodatki z Pretty Little Liars ;) Zmieniam styl blendów. Tamten mi się znudził i już nie jest taki fajny. Ten nowy jest taki zwyczajny co bardzo mi się w nim podoba ;) Przy tym dużo się napracowałam, ponieważ jest dużo zdjęć itd i trochę mi to zeszło ;) Chciałabym serdecznie powitać nowego członka naszego zespołu, którą na glitery możecie znaleźć pod loginem AyumiAzuNeyan (, vindicta ;*) Powitajcie ją ciepło ;)  Mam nadzieję, że się bd podobać moje dodatki. 


Blendy 600x600 :







 Avatary 315x420 :








 Zwykłe zdjęcia 600x600 :








 Avatary na glitery na profil :








Tekstury + napisy PNG ( nie wykonane przeze mnie ) :






BIERZESZ = PISZESZ
PISZCIE KTO W NN W KOMENTARZACH!!

A więc na dziś to wszystko. Pobierajcie, korzystajcie itd; )
chantell. (charmed)
xoxo

1 komentarz: