sobota, 18 stycznia 2014

11 - Maite Perroni

Witajcie po krótkiej przerwie:) A tak jakoś nie chciało mi się dodawać żadnych blendów ani nic. Trochę miałam nauki przez wiele sprawdzianów i tak jakoś wyszło. Ale w weekend mam czasu trochę, więc wczoraj i dzisiaj robiłam dodatki i są gotowe:) Z gwiazdą, z którą jest mało blendów ;)
Tak jak zawsze:

----->>>> BIERZESZ =  PISZESZ!!!!
----->>>> PISZCIE Z KIM NN !!! ;-)

Blendy 600x600





Avatary 315x425 :










Avatary 315x250 :








Takie przypinki z Maite :



















Mam nadzieję, że wszystko się podoba! Wybaczcie, że tak mało tego jest, ale to wymaga trochę poświęcenia czasu i ogólnie długo się to robi i nie jest to łatwe!:) Obiecuję, że w NN będzie tego więcej.
Tak jak zawsze u góry i na dole:

---->>>> BIERZESZ = PISZESZ!!!!
---->>>> KTO W NN NOTCE?
MAM PYTANIE DO WAS. JEST SENS, ŻEBYM PROWADZIŁA TEGO BLOGA? PODOBA SIĘ KOMUŚ MOJA GRAFIKA? BO NIE WIEM CZY SIĘ OPŁACA. ODPOWIADAJCIE W KOM. JAK MOŻECIE!:)

xoxo
charmed

9 komentarzy:

  1. Hej! ♥
    Kocham Twoje dodatki. Są tak świetnie dopracowane. Blendy: drugi i ostatni <3
    Z avatarów podoba mi się drugi i trzeci. Przypinki są boskie. Tekstury przydatne - pewnie wezmę :*
    >> drowsily

    OdpowiedzUsuń
  2. o mamo są przepiekne *.*
    biorę blendy ! <333333

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jest cudowne i jest ogromny sens to prowadzić :D Czy mogła bym poprosić o następną notke z B.A.P ?
    ~ Pozdrawiam Cytrusss^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdę z nimi zdjęcia to jasne:) Bo zależy czy jest ich dużo, czy mało ;)

      Usuń
  4. notki są coraz lepsze, może w kolejnej Joseph Morgan albo Daniel Sharman ? / ANOTHERGRAPHICS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog!
    Miałabym do ciebie małą prośbę. Zamiast tych gwiazdek z gliterach, mogłabyś wpaść na mojego bloga? To dla mnie wiele znaczy, i oczywiście jeśli zostawiłabyś coś tak po sobie to byłoby mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę blendy i tekstury ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Te dodatki z Maite Perroni są świetne! A teraz może zrób dodatki z William Levy i Natalia Oreiro proszę ...

    OdpowiedzUsuń