niedziela, 23 marca 2014

27 - Taylor Swift

Witajcie kochani! Tutaj Paulina administratorka i założycielka bloga!;) Wybaczcie, że długo nic nie dodawałam, ale przed feriami zdążyłam zrobić notkę z Arianą i w ferie mnie całe nie było i niestety po feriach, aż do wczoraj nie miałam w ogóle czasu. W szkole był ciężki okres...
A więc mam dla was dodatki z Taylor zaczynajmy! ;)

Blendy 600x600




Avatary 315x425 oraz 315x250 :



Avatary na profil 200x200 :






Nagłówek 1000x600 :



Tekstury i napisy PNG (nie wykonane przeze mnie) :





BIERZESZ = PISZESZ!
PISZCIE Z KIM NASTĘPNA NOTKA CZEKAM ! ;)
Mam nadzieję, że dodatki się podobają bo się dużo napracowałam nad nimi;)
Pozdrawiam
chantell. (charmed)
xoxo

4 komentarze:

  1. teraz zrób ze spongebobem ;D mój nick na glitery.pl: luutek321

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne *.* Pobieram blendy ~ Endal

    OdpowiedzUsuń
  3. WoW świetny blog, świetne blendy, tak zrób ze spongebobem i z piłkarzami z FC Barcelony w tedy na pewno Pobierę , na gliterach lola583

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie tutaj, pobieram tekstury i napisy - Zswagerka < 33

    OdpowiedzUsuń